de Ando și HM
Episodul 102 demarează cu un Mustang Mach 1 – o cu totul altă dihanie decît Mustangul obișnuit.
… pe care-l și avem, pentru conformitate.
… Și mai avem și Mustangul săracului – europeanul Capri; o mașinuță formidabil desenată care îmbrăca de minune banalul Ford Cortina…
Prin bălării, în ceas de seară, un Renault Dauphine roșu pe care l-a găsit Dragoş Bora:
Ce ziceți de arătarea asta cît strada? E Lincoln Continental. Americană, mare – nu mare; uriașă! – un reper al luxului. Are și roata de rezervă „ascunsă”-n spatele portbagajului; lasă o impresie de neuitat.
Un desen al caroseriei care se purta acum 40 de ani – spatele tăiat – și-o culoare care pune strașnic în valoare această Alfa GTV.
Hyundai Pony e o mașină veche de pe la mijlocul anilor ’70 dar la un moment dat a-nceput să se vîndă în afara piețelor asiatice sub numele de Excel; ce vedem mai jos e de la-nceputul anilor ’90.
Nissan Bluebird a fost o serie care s-a produs încă din anii ’50; cel din articolul ăsta e din anii ’80 și are chiar un design reușit: sobru și solid. Ca multe alte firme japoneze, prin anii ’90-2000 Nissan a renunțat la numele astea mai anacronice, preferînd altele inventate, care sugerau calitățile moderne ale mașinilor căutate de cumpărător.
Mitsubishi Pajero a fost simplu, trainic, de pe vremea cînd mașinile de teren erau făcute să țină; să nu se strice – adică din anii ’80. Ni l-a trimis Boemul:
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
[…] Pe plaja Dasilio, in 2015. Si un cadru mai larg, asa cum sunt cadrele in episoadele cu masini. […]
Lincoln Continental v-am aratat si eu dar nu v-ati amintit voi. E drept ca n-avea loc de roata la portbagaj: https://pozedecat.wordpress.com/2017/11/03/melkul-motorizat/
Nu mai știu ce am văzut eu, darămite ce ai văzut tu… Tot îmi promit c-o să fiu mai atent, și nu-mi iese.
Hyundai Pony-ul unde-i? Multumesc anticipat amice
@Catalin: In Vatra Luminoasa, pe langa parcul Ottoi Calin.