Așa cum știm, acum aproape două luni Regia de transport din Capitală a devenit, în sfîrșit, istorie. Avem S. T. B. – așa ca pe vremurile de demult.
Singura schimbare – ce s-o ascundem – o vedem pe tablele stațiilor și pe mijloacele de transport: sigla veche a fost înlocuită cu cea nouă.
Nu știu cine-o fi desenat-o, da’ n-a făcut treabă rea.
Nici bună – dar nici nu se aștepta cineva să ne procopsim cu cine știe ce logo cu poveste, care să sugereze, care să te facă să te scarpini în creștet încercînd să-l deslușești.
Așa cum e noua siglă, e bună – mie-mi place.
N-are nimica modern; pare ceva ce-ar fi putut fi desenat, la repezeală, pentru vreun orășel mai nepricopsit de prin anii ’70…
Ei, și?
Tare m-am săturat de concursuri de creație la sfîrșitul cărora ești nevoit să arunci la gunoi tone de „concepte”!
Să lăsăm lucrurile simple; să nu ne mai fie frică să le lăsăm simple; să nu mai pierdem vremea crezînd că imaginea e totul.
Listă de articole selecționate despre transportul public – aici.
O siglă reuşită, dar -într-adevăr- asta era ultima problemă a S.T.B.-ului.
Dacă stăm să judecăm foarte drept, îmbunătățirile recente ale transportului nu pot fi trecute cu vederea. Bunăoară, separarea liniilor de tramvai. Sau montarea în trolee a aerului condiționat. Urmează noile autobuze – cu revenirea articulatelor.
Deficitul de șoferi, însă, e mai mare decît cel tehnic.