de Ando și HM
Un episod fără glorie, fără rable extraordinare. Începem, măcar, cu ceva mai puțin întîlnit…
E un Vauxhall – știți voi, Opelul englezesc – Chevette. Cum o fi ajuns pe-aici?
Găsim mai departe una din cele mai reușite mașini concepute de Citroën – modelul GS: uimitor pentru anii 70, cu adevărat uimitor; un DS cu picioarele pe pămînt, cum s-ar zice. S-a fabricat mai bine de 15 ani.
… dar și una din ultimele mașinuțe mici și ieftine ale firmei, AX-ul.
Un Nissan Sunnny (o serie defunctă a mărcii), produs la-nceput de ani ’80.
Detem și peste două Volvouri din seria 300 – mai pe roate, mai pe butuci…
Nu trecem cu vederea peste varianta break a legendarului 405 – ultimul Peugeot legendar!
Și, oarecum mînă-n mînă, un splendid Renault 25…
… cu nemaipomenitul Saab 9000, răspunsul suedez – dar desenat de italieni – la minunata linie a Renaultului de dinainte.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
[…] Un Renault 5, dacă tot am văzut maşini ceva mai rare . […]
Chevette-ul, In ce sediu se afla la reparații