despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

lăsaţi-mă-n pace!

citesc aici cum au înţeles Arhitecţii Voluntari să salveze Buzeştiul:

… arhitecţii ăştia sînt din Voluntari?

Asta-i alternativa? Am desenat nişte clădiri şi le-am făcut să arate frumos (şi greşit!) pe hîrtie.

Nu-i aşa.

Staţiile de tramvai se amplaseză acolo unde au oamenii treabă să urce şi să coboare – nu în cîmp. Cînd se taie un bulevard mai nou, aşa, se proiectează şi nişte benzi pentru făcut la stînga… şi la dreapta…

Şi obsesia pietonală mă îngrijorează. Da’ faceţi, neică, toată Gara de Nord pietonală!

Luaţi-vă proiectele astea, puneţi-le-n paporniţă şi duceţi-vă cu ele la Matache; poate vi le-o cumpăra cineva de-acolo, în piaţă promenada comercială.

Eu nu.

15 comments to lăsaţi-mă-n pace!

  • Pai bine omule, nu-ti spusesem eu despre asta mult inainte sa afle si baietii aia care se ocupa cu aflatul?

  • hm

    Acuma am văzut propunerea în spaţiu!
    … şi nu m-am inervat şi atunci?

    Străzi care nu duc nicăieri. Diferenţa e că Primăria vede unele şi voluntariştii altele.

  • Băieţii sunt intraţi într-un sens “guratoriu”(nu glumesc, aşa scrie în articol!). Trecem! Dar cât de idiot poţi fi să crezi că poţi miza doar pe transportul în comun, fără ca tramcariciul, trombeluzul, aftobuzul, să aibă pe unde circula? Nema şosele, nema transport în comun. Simplu! Iar aia cu ocolitul Halei Matache e genială, prin stupiditate, ca şi întreruperea Căii Griviţa! Canicula, bat-o vina! Şi obiceiul de a o combate cu berică! Sau de la lipsa bericii li se trage? Dracu’ ştie!

  • Apropo de obsesia pietonală: poate că băieţii cred că nu există suficient spaţiu pentru făcut trotuarul. O fi o mare problemă, şi nu ştim noi, amărâţii!

  • hm

    păi ca să prezervăm şarmul locului, ar trebui să construim la Matache cît mai multe clădiri cu ganguri în care să te pişi şi să iei gîtul cuiva.

    … la asta nu s-a gînditără volintirii.

  • hm

    Văd şi eu că au dat-o un pic la pace.
    Nu ştiu cum poate Oprescu să repornească lucrările, atîta vreme cît acestea încă sînt – formal – ilegale.

  • Sunt eu nebun? Trotuarul să treacă prin hală? De ce? Să le fac ălora de vor vinde acolo dever? Păi asta înseamnă să-i afectez aspectul. A fost deschisă la capete, în varianta originală? Am văzut un desen, pe undeva. Pereţii dinspre Berzei erau ca un soi de jaluzele lungi din lemn, orizontale. O refac aşa? Sau madam Udrea se teme că nu va mai putea scoate capul în Bucureşti, ea fiind totuşi şefa pedeliştilor bucureşteni, şi vrea oarece pace?!

  • Citind ceva mai bine “comunicatul”, remarc faptul că am avut dreptate: ăia de şi-au făcut “societate civilă” şi-au atins obiectivele: au pus laba pe zonă, pentru a o dezvolta imobiliar. Pupat Piaţa Gării de Nord…Ce scârbă mi-e!

  • hm

    … curat pupat!

    din toate ONG-urile cu care am avut de-a face cunosc doar vreo două – hai trei – care chiar nu au în spate interese imobiliare/investiţionale.

    Societatea civilă… Platforma pentru Bucureşti… Salvaţi Bucureştiul… Mircea Toma… de ce nu mutăm Hala Matache în Delta Dunării?

  • florin

    Dom’le daca tot au daramat,de ce nu se apuca sa construiasca macar pe portiunile unde situatia e(cat de cat)clara.Macar intre pta.Victoriei si Cal.Grivitei la Buzesti.Poate ca asa tramurile ce intorc la Titulescu vor face din nou capat la Gara de Nord ”descarcand” intersectia Titulescu-Dr.Felix si Banu Manta-Titulescu.Oricum pe portiunea din zona cladirii Generali Asigurari a aparut o parcare ad-hoc,iar cei ce au un4*4 traverseaza zona demolata fara probleme.Cat despre Hala Matache,cu mijloacele tehnice actuale si cu oameni specializati in restaurari,nu va fi chiar un capat de tara reconstruirea ei pe un nou amplasament,in aceeasi zona si cu aceeasi arhitectura.Deja se vorbeste prea mult si se face prea putin.Sau poate ca ”pretul corect” este incorect si se mai negociaza.

  • hm

    vestea bună este că… se lucrează!
    Se asfaltează între Victoriei şi Polizu.
    Se lucrează şi la accesul tramvaiului pe Cuza.
    merge binişor treaba.

  • florin

    Azi am trecut prin zona;accesul pe Cuza e aproape gata,se monteaza liniile de tram pe Buzesti si pe Berzei intre Golescu si Parvan,unde este deja terminat refugiul statiei.Este montata si linia ce vine dinspre Cobalcescu,ceea ce ne arata ca tramul nu va trece peste Dambovita.In afara de zona dintre Cla.Grivitei si Str.Mircea Vulcanescu in rest se lucreaza,incet,dar se lucreaza.

  • hm

    tramul rămîne la Pîrvan pînă s-or deştepta ăştia. adică, mult timp…

  • florin

    Edilii nostri sufera de o noua boala ”alveolita”.Ea se manifesta prin construirea de alveole in intersectii,asta pentru,n’asa,a dirija si fluidiza traficul.Ca in unele puncte sunt necesare,nu contesta nimeni,dar prea apar peste tot.Cand vezi,insa,ca sunt facute cu ajutorul celebrelor borduri,parca intelegi de unde vine fandaxia.

Leave a Reply to Constantin Gheorghe Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>