de Ando, Bobocul și HM
Episodul 121! De ce să nu vedem cîteva Passaturi? Un exemplar păstrat bine care ne-a plăcut:
Primele două serii au fost doar Audi-uri 80 și de-abia de la seria următoare Passat a-nsemnat o mașină nouă, ceva de sine stătător; în orice caz o mașină măricică, dar fără cine știe ce veleități. A fost și momentul în care s-a renunțat la forma hatchback. Cu un facelift destul de radical, mediocritatea vizuală s-a împins spre anii 90.
Lucrurile s-au schimbat de tot odată cu seria a cincea, cînd Passatul a devenit aproape o limuzină – o mașină de luat în seamă, pe care oamenii și-o doreau și se lăudau cu ea.
O pereche de Peugeoturi care – deși cu ambiții vizuale – au picat la testul vremii: 407 și 607.
În bălării, o Lancia Delta mai puțin glorioasă – varianta HPE (cea cu două uși) a seriei a doua:
Pitită-ntr-un colț de fundătură, o Toyota Supra.
Și o mașină care-a plăcut oamenilor – Daewoo Espero:
… urmată cu succes de modelul Leganza și ulterior de Magnus.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
La silueta lui Espero se vede “amprenta” Bertone!
Deși au bătut în continuare pasul cu modele îmbătrînite dar super-fiabile (Racer/Cielo și Tico) alegerea asta fusese o mișcare inspirată.
Linia o regăsim la Citroen Xantia… pe care nu-l avem în serialul nostru 🙂
[…] Cadru de anul trecut, din august, de la o filmare cu actiune undeva in New York (era o duba a politiei din anii ’20 pe acolo). Masinile sunt mai vechi decat ce au ales de data asta prietenii cu masini vechi. […]