de Ando, Bobocul și HM
Sîntem la episodul 127. Cine se mai gîndea să mai găsim un ZAZ Tavria? S-a fabricat în Ucraina sovietică. Bașca și precedesorul său – Zaporojețul – o drăcie inspirată din NSU Prinz, care s-a fabricat timp vreo trei decenii.
O mașinuță ce-a fost călărită mult, mai ales de către agenții firmelor de vînzări: VW Polo, generația a patra
Detem peste-o Honda Civic, generația a cincea, tare amărîtă și peste-un coupé din seria următoare, nici el mult mai breaz.
Citroënul Xsara, beneficiind de o varietate destul de bună de modele derivate, n-a fost o mașină rea – doar c-a ajuns-o din urmă vremea, raritatea pieselor și valoarea scăzută de revînzare.
Nici Renault Laguna 2 n-a fost de rușine! Un exemplar ce continuă reușit peste timp linia elegantă a 25-ului.
Privim Nissan Primera 3 ca un pandant al Mégane-ului 2.
O Volgă Rechin, ascunsă sub o prelată – ca să-ncheiem așa cum am început, sovietic.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
[…] care am mai tot arătat şi altele. Reacţia e la episodul de maşini vechi unde am observat că băieţii aveau şi ei o Volga, mascată pe sub o […]
Foarte mişto “rusoaicele”!