… vorbirăm ceva vreme mai-nainte de apucăturile publicitare care au transformat orice aliment scos de pe o linie industrială într-un dărăb de bunătate tradiţională.
lucrurile – vă daţi seama – să se-ndrepte, n-au cum. Numa’ uitaţi-vă aici:
Brînza lu’ Coana Chiva – pentru cei curioşi s-o guste – este vîndută de Covalact.
Amestec-o bine înainte de a mânca din ea! Din cine/ce şi de ce?
Printre ingrediente nu văd brânzica. 😀
Oricum, dacă ei fac brânza în fabrică exact ca la ţară, ceva nu e curat acolo.
Băi, io m-am sastisit de toate ţărăniile ăstea. Un’ te duci, un’ te-nvârţi, numa’ tradiţii tradiţionale ţărăneşti.
Mai bine un parizer onest.
o veste din zona mezelurilor, dacă tot veni vorba: marca Matache Măcelaru a fost preluată de onestul Cristim.
off-topic: domne, cum e posibil sa nu amintesti nimic de ultima inaugurare a primarului…e o chestie poate mult mai importanta decat Basarab, dar care vad ca nu prea a fost mediatizata…ma refer bineinteles la investitia de la Glina
Investitia de la Glina o sa creasca (,) calitatea vietii celor din aval de pe Dambovita, spre Oltenita. Dar cum aia nu sunt bucuresteni si nici oameni cica n-ar fi…. (evil)
Popescu… acu’, chiar off-topic nu e, că multe din bunătăţurile astea merg direct la Glina.
Aştept să văd cum va fi viaţa pe mal în jos… ştiu cum arată Dîmboviţa acum, vreau s-o văd peste o vreme.