despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

noi porcării la Eroilor

Îmi place din ce în ce mai mult cum iese zona Eroilor în urma terminării metroului.

După ce „cocoașele” înierbate ale stației au fost prevăzute cu garduri, ne delectăm și cu o minunată alcătuire cu rost utilitar:

Am putea crede că-i banca de rezerve a unui stadion de pe islazul comunal – dar nu e. E un adăpost pentru biciclete în Capitală.

6 comments to noi porcării la Eroilor

  • Statia Erorilor. Pe cand ne jucam noi de-a metroul imaginar suspendat, comentam traseul absurd ales pentru linia de metrou din Dr Taberei, care nu iriga si alte zone decat cele oricum acoperite de transport de suprafata. Inteleg ca acum, din comoditate, lumea nu foloseste la capaciatea asteptata pentru ca linia nu duce unde e nevoie.

  • Cristian Ioan

    @hm,
    Banca de rezerve? Cam joasa copertina!
    Mie mi-a sugerat o poarta de hockey …
    Nu trebuie sa arate fruoms adapostul de bicle, dar CUM pui bicicleta acolo, si de ce o legi? Nu trebuiau sa fie niste suporti?
    @Adrian,
    Traseul nu este chiar aa absurd, chiar daca se suprapune ecu transportul de suprafata. Dar:
    – este cam scurt!
    Destinatia noastra este la Vakea Argesului unde este capatul troleibuzelor. Metroul nu ajuge pina acolo. Si daca in 1970 dupa blocurile de acolo incepea porumbul, dupa Reveolutie s-a mai construit muult, se justifica si o statie DUPA!
    – de ce terminus-ul este la Eroilor? Daca vii de la republica trebuie sa schimbi, iar daca a vii din Pipera sau berceni trebuie s schimbi de DOUAA ori metroul!

    • Dan

      Planul metroului mi se pare că provine din epoca de tristă amintire; poate totuși să nu fi fost bani pentru ceva mai curajos, gen o tranzitare completă a centrului pe la Universitate până la Iancului.

  • Am trecut și eu azi pe la Eroilor. Zona s-a mai schimbat puțin, dar nu neapărat în bine. Sunt o grămadă de lucruri care ar putea fi făcute și lucruri care ar putea fi făcute mai bine. Palatul Radio, sau cum s-o numi, încă e o pată pe obrazul zonei. Am citit acum câteva luni că ar putea apărea un mall acolo. Asta ar fi o veste rea. Parcul de vis-a-vis e în continuare neîngrijit cum ar trebui. Pista pentru autobuze de pe bulevard e în continuare o bătaie de cap. Și lista ar putea continua la nesfârșit. Și e păcat. Pentru că sunt o grămadă de străduțe în zonă cu o arhitectură deosebită. O plimbare pe acele străzi e de preferat de o grămadă de ori mai mult decât una prin parcul amintit, dacă tot veni vorba.

  • Anonymous

    Numitor comun – superficialitate.

  • Eu ma refeream la traseul care putea fi facut pe metrou fara sapatura, pe linii suspendate:
    http://a-craciunescu.blogspot.com/2011/03/metrou-de-drumul-taberei.html
    Inevitabil trebuia sa fie mai ieftin in lipsa sapaturii tunelului, a deranjului infrastructurii aferente, a volumului imens de beton ingropan,a duratei …
    Bun, nu-l faceau cum am schitat eu, pana departe. Dar daca faci Eroilor punct de jonctiune si te opresti, atunci mai bine faceai Izvor jonctiune si te opreai si macar irigai prin Panduri si 13 septembrie si treceai pe langa catedrala aia uriasa colectand multa populatie din blocuri. Eu spuneam ca de la Razoare la Eroilor nu ai rezolvat nimic prin metrou.

Leave a Reply to Dan Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>