de Ando, Bobocul și HM
Bun! Începem episodul 135 cu o frumoasă raritate veche! Un Ford Cortina – are aproape 50 de ani. Frumoase-s stopurile lui, nu?
Tare mi-a plăcut cum se ține Alfa asta, model 33 (din seria a doua). E pe jumate mai tînără decît Fordul, dar e păstrată cum se cade.
Să fie generația a doua a seriei 5 cel mai frumos BMW mare? Ani de zile așa am zis; zic și-acum.
Trecem la mașini americane. Unele-s frumoase, altele nu. Lincoln Town Car e… nu.
Oldsmobile Cutlass Ciera e… banal. Și destul de mititel; nu „barcă”.
Modelul Voyager – c-a venit de la Chrysler, de la Pymouth, nu contează – a-nsemnat mult pentru răspîndirea conceptului de mini-van, în anii ’80.
Uite-o camionetă despre care – fără să greșim – mai degrabă ne gîndim că-i vreun Isuzu, deși e Chevrolet. Volumul i s-a păstrat, odată cu transformarea în Blazer.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
[…] de pe blog și am început să le rescriu pe fiecare în parte. De lăudat sunt și băieții de la Simply Bucharest, care au ajuns la 135 de articole pe această […]
Felicitări pentru cele 135 de episoade! 🙂
Mulțumim înc-o dată – continuăm.
[…] mijlocul anilor ’80. Dar aproape ca ajung la fundul sacului si nu prea mai pot tine pasul cu seria vechiturilor […]
doar la mine nu se vede nici o poza thumbnail de pe site?
nu, ci la mulți care vin din legături externe (via facebook, comentarii șamd): ne fac adresa cu https și, da, nu se mai văd.
Fordul Cortina e fantastic…chiar n-am vazut unul live pana acum…superbe stopurile.Din poze are sticker cu retroparada dar nu-mi aduc aminte sa-l fi admirat la vre-un eveniment,Pe unde se afla? poate am norot sa-l admir si eu
@George: Maşina avea număr de Prahova. Am avut, într-adevăr, un noroc chior că am dat de ea, în Bucureşti. Când am revenit, după circa o oră, plecase.