de Ando, Bobocul și HM
Cu ce vă servim la episodul 147? Păi, c-o Volgă și-un Moskvici, folosite de curînd – stați liniștiți – la o filmare:
C-o Broască tare-ngrijită, mai mult ca să ne amărască starea celeilalte care zace.
Cu două Peugeoturi 205; la fel, unul care sclipește, altul care ruginește:
Deloc neobișnuite-n serial, cîteva Transportere, un Voyager (de data asta mai lung) și un Mitsubishi L400 (a patra generație din seria Delica), un Talbot Express – chiar raritate! – și ce-a mai rămas dintr-un Fiat Ulysse.
Iată ultimele două Renaulturi care foloseau numere în loc de nume – 19 „Chamade” și 21:
Și – de ce nu – două Escorturi… Forduri de ispravă; generația a patra n-a-nsemnat decît o mică îmbunătățire a celei precedente, silueta păstrîndu-se.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Broasca zici că-i Alpine A110 gata de raliu. 🙂
Și ailaltă-i varianta „după raliu”
Broasca de pseudoraliu era la mine: https://pozedecat.wordpress.com/2021/08/31/broscuta-din-thassos/
mi s-a făcut așa dor de niște rable grecești!
Herbie, ”the love bug”, în vacanță în Grecia… Mie mi-e dor de niște gogoși grecești.
… nu vi se servesc destule gogoși în patrie?
[…] Ce nu se vedea intr-o alta imagine de la Roata Vremii din Chisinau. Apelez la Volga asta pentru ca am vazut una in recentul episod al masinilor vechi. […]
Ce fabrica sau mai bine ce fosta era unde sunt mosk-urile?,imi place turnul de caramida
Chiar vizavi de blocurile roșii de pe Panduri, de lângă Academia Militară. Curtea se întinde spre fostele Uzine chimice române