Cofetăria „Capșa” – după extinderea pe Bălcescu – vrea să facă ceva și cu sediul tradițional. Se mută stradal, pe Calea Victoriei, acolo unde cîntau cucii – ce rușine! – în localul braseriei.
O veste bună pentru axa centrală: pe Bălcescu, vizavi de Scala, s-a deschis un „Za’atar”:
„Maison des Crêpes”: Fel de fel de clătite, umplute cu și mai fel de fel de chestii. Dacă vă iese vreun loc în cale – sînt mai multe în Capitală, mai ales în partea de nord – merită o oprire.
Nu stiu ce-i cu “cantau cucii”, este o gluma esoterica?
Capsa, la fal ca Ganbrinu sau Carul cu bere, insemna si un AMPLASAMENt traditional!
Ce ar fi daca si Hanul lui Manuc s-ar muta dincolo de Centura, lasand terenul liber pentru dezvoltari cu 20 de etaje?!
Ce este Zatar?
Mi se pare deprimant ca blpcul celebru nu a fost reabilitat, si arata oribil>
OK, reabilitarea termica incepuse de mult, avenit criza din 2008 si s-a oprit, dar chiar pe unul din principalele bulvarde sa fie cladiri nerenovate?
Ce neamuri proaste! Dichisul blocului modernist gandit de Horia Creanga era ca marele plin de la etaje statea peste un gol genros la parter, unde era o vitrina imensa … Acum vedem un hambar de scanduri … Cum se autorizeaza bai chestiile astea caci vorbim totusi de un monument istoric din grupa valorica A (unii “jurnalisti” sigur s-ar grabai sa-l incadreze chiar in lista UNESCO :))? In plus, mai e si vandalizat cu gtrafitti ! Sat fara caini Bucurestiul asta.
hai ca imi facu feste tastatura la mai multe cuvinte …
https://ro.m.wikipedia.org/w/index.php?title=Blocul_Malaxa-Burileanu&action=edit§ion=0
@Adrian,
Pe mine m-a deranjat in primul rand degradarea fatadei.
Dupa ce trec de asta, sigur, imi sar in ochi:
– grafitti situat la inaltime, cum au ajuns acolo?
– imi amintesc de “golul” de la parter, este bine spus HAMBAR DE SCANDURI!
Pai s-au urcat pe copertina ingusta de acolo si s-au apucat de vopsit … E mai clara spranceana respectiva in fotografia din epoca glorioasa (in care se vede si rolul vitrinei ample, unde erau expuse masini): https://1.bp.blogspot.com/-B3xxhyepcUI/W0wduE_zxPI/AAAAAAABg3c/pLGzGp5EX_UE3bnSfe4cUsfwkmSyl_4LACLcBGAs/s1600/af147f526b54275c2a35ec270ce9f3ea8877fb63.jpg
E binecunoscuta fotografia lui Pragher, in care se vede ce ampla era vitrina unde trona un Lincoln Zephyr : https://www.facebook.com/WillyPragher/photos/pb.100063690311015.-2207520000../783241095098859/?type=3
Dar fatada e dusa de tot, cu inchiderile de la ultimul nivel, cu disparitia totala a tamplariilor originale cu parasolarele lor cu tot care au facut loc aparatelor de aer conditionat cu aspect parazitar : https://i.redd.it/h30zsffxa8251.jpg
https://www.facebook.com/WillyPragher/photos/pb.100063690311015.-2207520000../783241095098859/?type=3 linkul nu s-a copiat integral in comentariul anterior
Multumesc!
Din pacate, exact asa este, arata muult mai bine inainte, cu “sprincerana”
Si da, nu pot decat sa fiu de acord:
“disparitia totala a tamplariilor originale cu parasolarele lor cu tot care au facut loc aparatelor de aer conditionat cu aspect parazitar”!