de Ando, Bobocul și HM
Episodul 157, așadar. Două Jaguaruri rablagite pentru început:
Și un Aro și mai rablagit – o carcasă, ce mai – urmat de alte droaște binecunoscute: o Ladă și două Berline.
Iată și-un scuter de transport – celebrul model Ape, fabricat de Piaggio.
Semnalăm, cu bucurie, o rablă… care nu mai e rablă: Peugeotul ăsta 404 care a fost restaurat.
Și nici cu Renaultul 4 care urmează nu ni-i rușine!
Ne-ntoarcem la rable-rable cu două Fiețeluri. Cocoțat pe-o gheretă, un Uno:
… și-un Cinquecento.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Super, multumim!
Pozele sunt facute cand a cazut bruma.
Jaguarurile erau rablagite rau de tot, pe unde au circulat?
Rabele de Dacii si alet masini obisnuite am vazut muuulte, dar oa rabal de Jaguar sau RR, este ceva straniu!
Peugeotul a fost resturat excelente, la fel si Renaultul!
Aropo, la noi in anii ’60 masini precum R10 sau Renault Gordini erau curente, R16 ceva mai putin, dar R4 nu imi amintesc sa fi vazut!
Ei, nu prea știu de unde au venit Jaguarurile alea, cred că le va restaura cineva, cîndva.
Da, R4 și R5 nu au ajuns pe aici, celelalte modele din timpurile alea au fost și importate.
Mare baftă am avut cu Renaultul 4! Treceam destul de des pe acea stradă, dar mereu era sub prelată…doar bănuiam că e ceva interesant. Nici prin Franța nu prea le mai vezi în circulație.
Un R4 in circulatie in Franta am pozat eu tocmai in muntii Taurus in Turcia …
https://pozedecat.wordpress.com/2020/10/12/un-4-de-10/
[…] de obicei cand apare un nou episod cu masini vechi, mai scormonesc dupa ce am mai gasit si eu. Acest Oltcit parea deplin functional, din generatia […]