despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

ca vitele

multă vreme m-am mirat de ce Regia de transport nu mai vinde spaţiu publicitar pe autobuze, pe tramvaie… De ceva timp însă o face. Am sperat să nu o facă iar mitocăneşte, obturînd geamurile. Am sperat degeaba.

Iar ne duce ca pe vite. Iar nu poţi să te uiţi pe geam. Ştiu că nu ai ce vedea; dar e – omeneşte, nu altfel – bine, frumos, confortabil să vezi afară.

8 comments to ca vitele

  • Serban

    Problema p-aici, pe plaiul asta minunat, e lipsa de masura. Ori nu e deloc, ori e prea mult. Ce cacat o fi atat de greu sa gasesti calea de mijloc?! Iar individul nu conteaza. Bine, s-ar putea ca individul sa spuna “Lasa, ca totusi se vede afara. Merge si asa…”

  • Radu

    Ma tem ca pe subiectul acesta sunt in usoara contradictie. Mesh-urile respective nu blocheaza vederea calatorilor; se vede foarte ok si, dupa un timp, nici n-o mai sesizezi. Apoi, au avantaj dublu: o sursa de venit pentru RATB (discutam alta data daca e si administrata bine) si o sursa de economii (deci tot venit) pentru ca ajuta la coborarea temperaturii in habitaclu. 🙂

  • florin

    Cea mai cretina chestie!Dupa ce ca orice mijloc de transport in comun este claustrofobic,tampitii astia de la ratb mai obtureaza si geamurile.Urci intr-un asemenea autobuz si parca ai cobora in pestera!Credeam ca am scapat de mersul pe neve!Acum chiar ca isi vor avea rostul anuntatul statiilor si afisarea lor,asta daca totul e sincronizat!Altfel:”Urmeaza statia Domenii”si cobori la Casin.

  • hm

    io, prin ele, nu văd bine deloc.
    Cu temperatura, nu contrazic.

    Da’ mi place să mă uit pe geam! Ce să fac?

  • Radu

    Pandesti, daca se poate, masina cu A/C. Deschizi geamul. Pui castile in urechi si te relaxezi cu privirea pierduta. Astepti primu’ pensionar care te atentioneaza ca il trage curentu’. Rinse and repeat.

    @Serban: in cazul comentariului tau, ironia e perfecta. Vorbesti de moderatie, dar te exprimi de parca intreg parcul RATB a fost umplut de reclame tip camuflaj de bombardament. 🙂

  • Serban

    @ Radu – Parcul RATB a fost umplut acum cativa de DAF-uri frumos infoliate. Atunci am avut mult prea des “placerea” de a calatori cu astfel de autobuze si chiar nu as vrea sa mai repet experienta. De aici virulenta comentariului meu, pe baza faptului ca porcaria nu trebuie tratata cu moderatie.

  • nnm

    @Radu
    Vorbeste te rog pentru tine. Pe mine unul ma deranjeaza extrem de tare, si nu sunt singurul. Daca nu cunosti traseul este extrem de dificil sa vezi unde te afli (scuteste-ma cu anunturile din autobuz, vin tarziu – daca merg – si oricum nimeni nu stie statiile dupa nume). Daca mai si ploua chiar a o problema in a te localiza.
    Cat despre eficienta acestor reclame, e discutabila. Nu intamplator reclamele devin tot mai mari si tot mai extravagante. Majoritatea oamenilor isi formeaza in timp un filtru si nici macar nu le mai observa. Ca un amanunt amzuzant, lucrez la serviciu cu o aplicatie care are din cand in cand un buton rosu, mare, care clipeste. Nici macar nu l-am observat, a trebuit sa-mi arate cineva, atat de antrenat sunt in a elimina tot ceea nu se incadreaza in peisaj (semana prea mult cu o reclama de pe o pagina web).

  • hm

    şi acum cred că un mesaj scurt, contrastant pe albul autobuzului, ar fi mai eficient decît mesh-ul care-l acoperă în totalitate.

    da’ cică a evoluat publicitatea şi nu ştim noi. A evoulat, pe dracu’.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>