Mic.ro a murit – aşa cum se scrie în ferpare, după o lungă şi grea suferinţă.
Dar n-a murit de tot.
Mic.ro a fost un lucru bun pentru cumpărător; multor oameni le-a plăcut ideea de a face comerţ civilizat.
Aşa că, azi, în locul magazinelor Mic.ro începe să se nască un comerţ mai bun, mai plăcut, mai flexibil.
Au apărut multe minimarketuri în ultimele luni. Şi văd că au învăţat din greşelile Mic.ro: au şi marfă, au şi reclamă prin cartier, încearcă şi să fidelizeze cumpărătorii; am văzut şi un magazinaş care vrea să livreze şi acasă.
E bine.
E foarte bine dar nu cred ca au inteles problema de baza.
Dar ar fi inteles ar fi trebuit sa se asocieze, sa-si uneasca (fizic) pe cat posibil minimarketurile si sa incerce sa le transforme in supermarketuri propriu-zise.