… gata și cu ea, s-a demolat de curînd.
pe și lîngă subiect...
- Case căzute 15 – Str. Pictor Ștefan Dimitrescu 47
- Patrimoniul National – ce am gresit si cum putem remedia problemele
- Case căzute 461 – Bd. Dacia 81
- Case căzute 497 – Str. Prof. dr. Mihail Georgescu 22
- Case căzute 506 – Str. Căpitan Gheorghe Demetriade 4
- Case căzute 531 – Calea Victoriei 212
- Case căzute 554 – Str. Acvila 45
Fostul spital de oncologie din intersecția Strada Iacob Felix X Strada Constantin Caracaș și imobilele dezafectate și furnalul din curtea Spitalului Filantropia care ocupă terenul degeaba din 1988 poluând vizual când Doamne urmează să fie demolate?????
Fostul corp al IOB este acum transferat în patrimoniul Hematologiei.
Pentru toate clădirile menționate sînt diverse planuri, niciunul în acest moment fiind într-un stadiu care să se apropie de concretizare.
Având în vedere că trotuarul dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Jitia al Străzii Iacob Felix e subdimensionat pentru condus cărucioare pentru copii și ocupat de stâlpi electrici,linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș generează din start blocaje între mașini și tramvaie în intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix obstrucționând intervențiile de urgență și determinând prin însumarea claxoanelor,a soneriilor tramvaielor și a semnalelor acustice o poluare fonică asurzitoare,Strada Veronica Micle se înfundă în blocul 11B asociat Șoselei Nicolae Titulescu și labirintul derivat din Strada Iacob Felix,Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle are blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente,configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii sau autogunoiere și fundătură de-a lungul scărilor blocului 12 și combină circulația mașinilor cu traficul pietonal înghesuindu-l între mașinile staționate între blocurile îndesate haotic din anii 1970-1980 punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii cu riscul de a expropria și blocuri între 8 și 14 etaje cu sute de apartamente și mastodonți de sticlă infrastructura pentru tramvaie a Șoselei Nicolae Titulescu trebuie dezvoltată mutând centrul intersecției nominalizate mai spre Podul Basarab și transformând Strada Iacob Felix și Strada Veronica Micle în linii de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 cu peroane modernizate pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea intervențiilor de urgență,eliminarea configurațiilor șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii,autogunoiere sau autobuze și a fundăturilor și eradicarea haosului urbanistic.Ar deveni și cartierul Titulescu Felix mai aerisit în imobile și mașini,mai generos pentru transport public de suprafață,intervenții de urgență și salubritate și mai prietenos cu persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.