În sfîrşit, o veste bună! Şi mă bucur că sînt primul care o spune; n-o s-o aflaţi deocamdată de la nimeni altcineva. R.A.T.B. va lansa, pînă la sfîrşitul verii, prototipul noului autobuz Mercedes Citaro TPL!
Autobuzul se află în faza avansată de testare la Uzina de Reparaţii “Atelierele Centrale” a R.A.T.B. şi se bazează pe o tehnologie revoluţionară: combustibilul TPL.
Spre deosebire de motoarele care folosesc GPL (Gaz Petrolier Lichefiat), noua tehnologie românească presupune un carburant non-fosil, 100% ecologic – şi anume Transpiraţia Puturoasă Lichefiată, care se găseşte din abundenţă la 45% din călătorii autobuzelor bucureştene.
Asa, acum stau si ma gandesc daca TPL-ul asta e de la natura inflamabil sau se amesteca si cu altceva (evil)
deja dăm în fisiune nucleară 😉
HM,daca vrei fisiunea fisiunilor ia un troleu!!!!
Intr-un mijloc de transport fara climatizare si un deo stick emana TPL .
Nu prea vad ca fiind o investitie transportul ecologic, dar fie…
mergeti cu trole gen 70,79,92 85 66 si sa vedeti cat tpl strangeti
…totuşi,măcar sunt şi modelele de troleibuze IKARUS cu geamurile de aerisire de dimensiuni mari – aşa cum e normal pentru un oraş ăn care vara este caniculară.
Aşa cum am mai zis, eu i-aş pune pe cei din conducerea RATB (şi pe primarul general) să mearga zilnic fie cu autobuzele Citaro -modelele fără aer condiţionat , fie cu tramvaiele alea cu gemuleţe de aerisie rabatabile…