de Ando, Bobocul și HM
Vară, cald, episodul 164. De ce începem cu mașina asta așa modestă? Pentru că e din ce-n ce mai rară. E ultimul model al seriei Rekord, un Opel care s-a fabricat pînă la mijlocul anilor ’80. Și, de asemenea, unul din primele succese pe piața mașinilor la mîna a doua aduse la noi după Revoluție.
Frumos! Doar ca să completăm istoria, locul i-a fost luat de Omega.
Dacă ne-ngăduiți paranteza, ne aflam încă anii-n care puteai deosebi mărcile; gamele lor aveau ceva ce le unea vizibil: iată, pentru conformitate, și detaliile ultimului Kadett:
Iată și un Audi mai rar pe la noi: ultimul 80, produs în anii ’90 înainte de a fi înlocuit de A4.
Prindem din urmă un Jaguar XJS – bine întreținuit, nu?
Ne distrăm prin oraș, dînd de-o camionetă derivată din Volga Rechin.
… și, adus la o filmare, de un celebru VW Kübelwagen!
Tot din categoria frumuseților îngrijite, un Citroën 2CV.
Încheiem cu două exemplare de Renault 25 – mașină-mașină, nu orișice.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Multe felicitari!
Stiu bine Volga “rechin”, dar totdeauna le vedeam de culoare neagra, iar faza cu camioneta este complet inedita!
Inainte de 1989, 2CV am vazut doar in filme, dar aceast de poze arata nou-nouta!
Ăsta în plus se și plimbă prin tot orașul.
[…] masina rosie din muzeul national al Scotiei. E mai veche decat toate masinile vechi din cel mai nou episod cu masini vechi din vechiul blog SimplyBucharest. Si eu sunt vechi, […]