n-am văzut o reclamă mai de căcat, mai scîrboasă, mai slinoasă ca aceea nouă de la Vodafone. Mi-e aşa de greaţă de băşinile de genul ăsta…
Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici.
… că nu pot să vă zic.
despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul |
din zbor: o reclamă de căcat, un brand de căcatn-am văzut o reclamă mai de căcat, mai scîrboasă, mai slinoasă ca aceea nouă de la Vodafone. Mi-e aşa de greaţă de băşinile de genul ăsta…
… că nu pot să vă zic. 12 comments to din zbor: o reclamă de căcat, un brand de căcatLeave a Reply |
articolele noastre sînt preluate și de: |
Copyright © 2005 - 2024 Simply Bucharest Log in Powered by WordPress & Atahualpa |
mie imi suna exact ca o campanie…electorala.
şi mie… un motiv în plus să-mi fie silă.
In spatele cacatului se afla agentia The Group, a Mihaelei Nicola al carei motto in viata este “people smiling” .The Group=cacat=PR in Romania.
Cu toate astea, are f mult succes.
Reclama asta e pe toate blogurile “mari”… bine, trebuie sa manance si aia o paine!
Eu sincer sa fiu am prins reclama la tv cam cu 20 de secunde inainte de partea aia cu masa in familie si am crezut ca e o reclama la Coca Cola.
trebuie.
Şi uite-aşa, după o vreme, începe lumea să se plîngă de chestii ca “credibilitatea bloggerilor” şamd
Chestiile astea de genul “impreuna”,”pt.tine”,”tu esti alfa si omega”,”mereu aproape”,”lumea noastra esti tu” etc ,imi suna ca niste indemnuri pentru persoane handicapate neuro-motor!
Situatia de pe piata GSM din acest moment e diferita fata de acum vreo 10 ani: acum toate investitiile s-au amortizat, echipamentele noi sau de inlocuire costa mai putin, antenele stau bine unde stau iar altele nu se mai instaleaza. De asemenea bancile sunt mult mai putin receptive la planuri de extindere sau investitii. De aceea strategia unei companii tip Vodafone este concentrata pe “harvesting” si “cash flow”; un client normal care vorbeste 2 ore pe luna, citeste 100 de mailuri pe mobil si trimite 10 sms-uri reprezinta de fapt un cost insignifiant pentru companie insa blocarea lui in abonamente si optiuni de sute de minute securizeaza un aport financiar pe termen lung. Daca te suna cineva sa iti propuna sute de minute in plus cu numai 1 euro cu 1 luna inainte de expirarea perioadei contractuale de 2 ani nu o face fiindca te iubeste: amaratii aia cu casca in ureche suna zeci de mii de astfel de clienti in fiecare luna: din punctul de vedere al companiei din leu cu leu se aduna milionu’ de euro in plus de profit anual pur.
adunînd banii daţi pe abonamente & shit, văd că am cotizat la operatorul meu, de-a lungul anilor, lejer peste mia de euro.
Eu am anul de cand am trecut pe Digi, asta dupa ce am avut abonamente la toti operatorii posibili, vreau sa zic ca la 2-4 ore vorbite pe luna la utimul operator plateam 150-250 lei lunar pe cand la Digi platesc tot cam 150-250lei pe luna in functie de cat vorbesc dar in banii astia am si internet pe telefon nelimitat si pe stick nelimitat si pe cablu nelimitat + cablu digital cu tot cu chiria de la STB HD + telefon fix. Nu vreau sa sune a reclama incerc doar sa subliniez japca operatorilor straini din telefonia mobila.
am vorbit si eu cu oameni multumiti de ce ofera Digi. Îi cred!