de Ando, Bobocul și HM
Episodul 168! Raritatea de azi? Uite aici: un Dodge T, pick-up apărut chiar înainte de Marele Război.
Avem și un Ford Transit.
Plus o dubiță Steyr de pompieri.
De la „mama lui”, un microbuz Hyundai.
Urmează un concurs. Care e cea mai boccie mașină? Concurează Renault Vel Satis…
… și veșnicul pretendent, Fiatul Multipla. E drept că în seria a doua a căutat să mai îmblînzească liniile ciudate; dar a și devenit banal.
Nu puteam să nu participăm și noi. Ce să alegem? Dacia-Sport? Sau Liberta, urmașa cumplitului CN?
Zău așa, cînd vezi o Berlină autentică, sau vreun Break… chiar te bucuri de reîntîlnirea cu simplitatatea alurei.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie
Modelul Vel Satis a fost clar unul din eşecurile Renault (pe aceeaşi linie cu predecesoarele sale: R25 şi Safrane). Scria pe wikipedia că francezii estimau, pentru primul an de producţie (2002), comenzi de cca. 50.000 de exemplare, dar după 8 ani de producţie, au vândut…62.000 bucăţi.
Aşa că, “pe 27 august 2009, Renault a încheiat producția Vel Satis – pierzând aproximativ 18.710 EUR per vehicul produs”!
[…] intalnit-o in Theologos, Thassos, in 2021. Era parcata in acelasi loc si in 2014. Nu se compara cu camioneta Dodge din episodul cu masini vechi care m-a […]
@Ando, daca nu vedeam aici modelul ala, as fi ratat o scena de urmarire din Codul lui da Vinci (aseara o a nu stiu cata reluare) in care calugarul cel rau urmareste profesorul cel bun cu o astfel de masina pe strazile Parisului 🙂 (https://www.youtube.com/watch?v=m7jgUv2bnzo)