de Ando, Bobocul și HM
Iată-ne la episodul 171. Ce-am mai găsit prin curți?
Ce mașină de ispravă! Škoda 100 – urmașa modelului 1000 MB – frumoasă, simplă, trainică.
Uite și un Renault 20. Celebru ca mașină oficială în vremea comunismului, sub numele Dacia 2000.
LDV Pilot, ultima apariție a cunoscutei dube englezești.
Lada Niva cu patru uși; zici că-i un proiect de garaj.
Bertone Freeclimber e un Daihatsu Rocky cu motor BMW.
Înaintea lui Rocky, Daihatsu a produs un alt model iubit de amatori și cunoscători: Taft
Putea lipsi IMS-ul? Nu!
Mercury Mistique sau Ford Mondeo? Ghici ce: tot aia. Reușită platformă pentru Ford a fost!
Și – zău așa – cum pare și modelul Neon produs sub mărcile Chrysler, Dodge și Plymouth că-i din același film.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie
[…] Maestrul maşinaţiunilor din decembrie 1989 şi din deceniul care a urmat a fost trezit la împlinirea a 94 de ani. Pentru compromiterea unei ţări întregi, a anilor tinereţii unei generaţii, nu am cum să mă gândesc că “să-i dea Dumnezeu sănătate!” … Omul nu se dezminte şi enunţă în acest interviu dat unui tânăr lacheu al lui: “De aceea, m-am străduit ca relația cu Regele Mihai să fie una firească, invitând la reconciliere națională”. Cât tupeu !!! La dubă şi la puşcărie !!! În cadru este o maşină onestă şi nu o maşinaţiune. Am surprins-o în micul port turistic de la Queensferry şi o folosesc şi pentru că am ratat cea mai recentă conexiune cu seria maşinilor vechi. […]
Rabla aia de Renault 20 am incercat si eu sa o pozez acum cred ca 4 ani… era sa ma muste un caine cand am trecut pe acolo. Mai erau cainii?
@romanian_carspots:Nu era, sau cel puţin nu a venit la gard. De altfel şi casa părea cam părăsită.