De ceva vreme, troleul 70 a fost prelungit de la Vasile Pârvan pînă la Medicină. Foarte bine; dar… hai să ne uităm la harta traseului.
La ce folos ditai bucla pe care-o face pe Carol Davila ca să revină spre Eroilor, dacă nici un călător nu poate lua troleul de pe Carol Davila, întrucît nu e stație?
Alt caz recent: autobuzul 182, care – spre Gară – merge mai rapid, pe strada Maltopol.
Și iar: la ce folos, dacă pe-aici n-are nici o stație?
Sau schimbarea traseului lui 105, care-ntoarce pe Cuza.
Iar: nici o stație; de la Titulescu pînă la Gară nu oprește nicăieri, nu folosește nimănui.
Listă de articole selecționate despre transportul public – aici
Pentru 70 au prevăzut un traseu care s-ar fi continuat pe Carol Davila (cu 2 stații de-a lungul ei, una chiar lîngă Eroilor și alta la intersecție cu Dr. Lister).
Au și desenat marcajele pe asfalt și au montat ceva stălpișori. De pe Lister troleu revenea în Piața Operei, la traseul normal.
DAR un grup de cetățeni au făcut o petiție și au oprit (cel puțin pentru moment) proiectul…
Bine ai revenit!
Da, am scris și noi despre tărășenia asta.
https://www.simplybucharest.ro/?p=93943
Cred că nici n-au insistat prea mult cînd și-au dat seama că e de preferat să folosească troleibuzele cu autonomie pentru alte „petice” decît să le plimbe pînă-n spate la Arene…
Da, ce idiot sa nu pui o statie, oriunde pe Cuza …