despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

Bulevardul Iuliu Hațieganu

Nimic de zis: una din cele mai bune și folositoare noi legături ale Capitalei noastre!

Direct, fără chin, bucureșteanul ajunge din Olteniței pînă-n Titan, peste unul din noile poduri peste Dîmbovița. Ce să mai zici, are și-un autobuz care leagă Berceniul de Pipera.

Totul, pînă te mîncă curiozitatea să și circuli pe aici, pe bulevardul ce poartă numele doctorului Hațieganu.

Văleu! Realizarea arterei – cu care se fălește Primăria Sectorului 3 – e cumplită.

Asfaltul este lăsat, bordurile înfundate, trotuarele și pistele de biciclete fugite, stîlpii aplecați în toate părțile.

Te îngrozești cum asemenea entități administrative rasolesc și batjcoresc orice lucrare de infrastructură; și te gîndești – pe bună dreptate – cîtă încredere mai poți avea în podurile și pasajele construite de aceleași primării de sector!

Listă de articole selecționate despre infrastructură – aici.

12 comments to Bulevardul Iuliu Hațieganu

  • bogdan

    Iar acum aceeasi primarie lucreaza sa largeasca la 2 benzi “Drumul intre Tarlale”. Acelasi heirup ca pe Hatieganu, mi-e teama sa nu iasa la fel. Pacat pentru ca ambele strazi sunt importante doar ca meritau sa fie facute cum trebuie de la inceput.

    • Ambele străzi sunt importante pentru că fratele d-lui primar construieşte blocuri în zonă. Altfel nu erau importante pentru Primăria Sector 3.
      Nu m-aş mira ca nici exproprierile sau trecerile de la alte instituţii (MApN, UAT Poeşti-Leordeni, IML, INMB) la PS3 să nu fi fost făcute. Pe portalul ANCPI apare drumul ca neintabulat, în antiteză cu terenurile din jur. Ori dacă terenurile alea sunt intabulate, înseamnă că au proprietar cunoscut. Iar PS3 nu ar fi putut obţine autorizaţie de construire pentru lărgit drumul (de la PMB sau PS4, că zona e în Sectorul 4) dacă nu făcea dovada proprietăţii sau dreptului de administrarea asupra terenului. Cazul ăsta e niţel cam penal…

  • hm

    Cîh. Pe acolo n-am mai fost de mult. Dar la fel de prost am văzut făcute legăturile dintre Splai și Pallady.

  • bogdan

    Asta era clar de la inceput, majoritatea lucrarilor de infrastructura din sectorul 3 se fac pentru dezvoltarile imobiliarea ale fratelui. Urmatorul bum o sa fie in zona Laminor, deja incearca sa treaca prin consiliu local sa faca o mare parcare pentru viitoarele blocuri din zona.

    • hm

      „încearcă să treacă prin consiliu” – Doamne, cîtă bătaie de cap inutilă.
      E mai simplu să mute de tot Primăria acolo și utilitatea parcării e gata.

    • Nu a avut nicio problemă în a merge la TPBI şi a le spune sec ,,de mâine să vă luaţi autobuzele de aici”, drept dovadă toate autobuzele întorc acum la Granitul, iar legătura cu metroul mai e asigurată doar prin staţia Pantelimon, unde metroul vine o dată la 25 de minute, că e linie simplă Republica – Pantelimon.

      De vreo câţiva ani se chinuie Negoiţă şi să desfiinţeze gara Titan Sud şi linia aferentă, cu mutarea călătorilor în câmp la Centură. A încercat în fel şi chip, de la adrese oficiale, la trimis toate controalele posibile de la el şi de unde a mai avut prieteni (la un moment dat Garda de Mediu a dat o amendă pentru fumul scos de automotoare, deşi legea respectivă nu se aplică retroactiv) şi până la pus pavele în zona de siguranţă a căii ferate.
      În accepţiunea lui, în sectorul 3 n-au ce căuta navetiştii din alte localităţi.

  • Am avut recent onoarea, pardon, oroarea, de a trece cu bicicleta pe strada în cauză. Totul e denivelat, vălurit, în unele locuri s-a turnat asfalt diresct peste surpări pentru a îndrepta drumul. Pista de biciclete nu e autorizată, deci e doar un trotuar de altă culoare (mai bine; deşi nici drumul nu e cu mult mai neted).
    Nu am înţeles ce e cu acea pereche de locuri de refugiu cocoţate pe deal… De ce pereche? Păi, simplu, avem accesul rutier cu parcarea de rigoare, care are intrare şi ieşire, şi apoi avem spaţiul pietonal şi velo (cu trepte şi cu o pisă de biciclete care face Transalpina să parcă drum plat) care e mai sus faţă de cel rutier şi care nu are nicio legătură cu cel rutier, faci escaladă prin bălării de la parcare la spaţiul pietonal.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>