despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

arată că-ți faci treaba: asta contează.

„Am decis să candidez la alegerile prezidențiale pentru că, într-o Românie cu președinte Călin Georgescu, nu mai contează cine este primarul Bucureștiului. Pentru bucureșteni și pentru toți românii, nu va mai avea importanță dacă primarul va aduce tramvaiele în 2 sau în 5 ani. Ceea ce contează cu adevărat este direcția în care va merge țara!” — Nicușor Dan

Declarația Primarului nostru e meschină și nerușinată.

Cum adică… „nu va mai avea importanță dacă primarul va aduce tramvaiele în 2 sau în 5 ani”! 

Nu e vorba de tramvaie aici, ci de dovada măsurii cu care acest Primar judecă și face toate lucrurile.

Fiindcă orice face… face greu, greoi; și – mai ales! – și ce termină… rămîne neterminat. De parcă – ați ghicit! – nimic nu are importanță!

Așa că doar dacă Primarul – în exemplul de mai sus – ar fi „adus tramvaiele” nu în doi ani, ci într-un an, ar fi avut dreptul să-și dea cu părerea despre „ce contează”… pentru oameni.

Pentru oameni contează că se simt scîrbiți și umiliți de încetineala cu care un astfel de personaj public face lucrurile și caută să-i dea peste bot; lui și la tot ce simt că el reprezintă.

Despre asta-i vorba. Cum să zici că faci să meargă Țara… dacă nu poți să faci să meargă Capitala?

6 comments to arată că-ți faci treaba: asta contează.

  • Inca mai astept si sper sa se faca ceva cu “traversarea” Pietii Unirii de catre o retea de tramvai. Desi acum, cu tot scandalul asta care implica faimosul planseu, nu cred ca se va mai intampla ceva vreodata in sensul asta.

    Sau daca nu atunci sa extinda acea retea de tramvai prin alte locuri si directii, cum si aia promisesera.

    Altfel deplang disparitia liniei de troleibuz 79, desigur ca linia in sine inca mai exista, probabil si reteaua electrica, dar acum e deservita doar de autobuze pe diesel (ieri am prins doua asemenea 79 intersectandu-se in fata liceului Madgeara, la Romana). Asa ca bravas primarului ca tine la transportul electric din orasul asta de nu mai poate.

  • George

    Treaba cu tramvaiele nu se misca, deocamdata, peste tristul “standard” impus de Gabriela Firea. In medie, 1 kilometru pe an de cand a inceput mandatul in 2020, cu o statie si jumatate finalizata redata traficului pe Vasile Milea si linia lui 5 taraganata. Cand a fost ales, zau daca nu ma asteptam ca intreg Bucurestiul sa fie santier. Nu are deloc curaj sa se apuce de lucrari urgente, calea Calarasi, bd. Basarabia etc., ii este teama probabil sa nu deranjeze votantii. Acum 20 si ceva de ani, la finalul primului mandat al lui Basescu aveam “la cheie” liniile 32 si 41 integral reabilitate – linii “grele”, colegi! Asa ca sa nu ne vorbeasca despre tramvaie, ca mi-e rusine de rusinea dansului!

  • George

    Acelea au fost oleaca mai tarziu, in mandatul lui Videanu, pusesem strict mandatul lui Base in discutie cu cele 2 mari realizari versus primul mandat al lui Nicu. Dar, da, se lucra intr-un ritm excelent in comparatie cu ce avem acum. Si stii ce-i hilar? Ca pe atunci percepeam lucrarile ca fiind lente si interminabile! E ireal sa ajungem sa regretam trecutul, cand orasul era mai sarac, cand nu aveam acces la fonduri europene etc. si totusi se lucra “pe rupte”. Iar acum, pretextul “prelungirilor” in care intra Barbu Vacarescu/Aviator Serbanescu e reprezentat de lipsa…banilor

    • hm

      Da, Videanu, așa e; fructuos mandat de asemenea, chiar dacă noi îl ținem minte doar pentru „borduri”. Atunci, însă, s-au reparat masiv șosele și bulevarde.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>