despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

Din fugă: Pasajul de la Piaţa Presei – victime colaterale

scris de Ando

Lucrările de la pasaj avansează şi, zilele acestea, buticarii din actualul pasaj pietonal subteran din Piaţa Presei au primit înştiinţarea să părăsească locaţia.

Cu câteva excepţii, aproape toate buticurile şi-au evacuat mărfurile şi sunt închise.

Interesant de văzut cum va arăta, în final, noul pasaj pietonal care pasaj, aşa cum afirmă o sursă mai bine informată “va realiza subtraversarea pieţei pe orice direcţie şi va asigura legătura dintre liniile de transport public de suprafaţă cu staţia magistralei 6 de metrou (aia de la 1 Mai până la aeroportul Otopeni, despre care nu ştim în câţi ani va fi gata).”

6 comments to Din fugă: Pasajul de la Piaţa Presei – victime colaterale

  • Vio

    Dar aia de la 1 Mai nu e magistrala 4? Sau de la 1 Mai se desparte o ramură spre Otopeni, alta decît cea spre Bazilescu?

  • Ando

    Aşa e şi pe harta Metrorex:ramura care va pleca de la 1Mai până la aeroport va fi magistrala 6.

  • florin

    Daca aici evacuarea buticarilor are o noima,eliberarea pasajului de la Sf.Gheotghe de micii afaceristi nu am inteles-o,respectivul pasaj devenind mai murdar si mai periculos.Sau cel putin asa mi s-a parut mie.

  • Magistrala de metrou M6 este o mare mizerie! Desi exista o cale ferata destul de rectilinie(adica pe ea s-ar putea circula cu viteze de cel putin 160km/h), un politruc PD-L-ist pe nume Udriste a propus o mizerie de idee sa se uneasca prin subteran Gara de Nord cu Aeroportul. Asa ceva nu sa mai facut prin tarile civilizate, sa se faca o linie de metrou pe sub campuri si paduri(Baneasa), pentru bunastarea unor mahari.
    In conditia in care Guvernul ar sta sub problema lipsei de bani pentru pensii,. mi se pare imbecil sa faci o linie de metrou care costa 1 miliard de euro (cel putin, insa se stie de coruptie si suma finala ar putea fi dublata).

  • Ando

    ADY88: deocamdată mai e de lucru căcălău la magistrala 5, aia din Drumul Taberei.Să nu ne enervam în avans! Om trăi şi om vedea…Poate că, între timp, se va lua în seamă şi altă soluţie, mai ieftină- cum ai zis tu de cea pe calea ferată.

  • Referitor la pasaul pietonal subteran, am auzit ca au mai putini bani si nu il vor face. Dar daca il fac, dupa plan vor elimina toata trecerile pietonale, http://www.revistaconstructiilor.eu/wp-content/uploads/2014/04/consitrans_pasaj_piata_presei.png , ceea ce este culmea idotismului mioritic urbanist. de pasajul rutier in genere tac, poate va veni alt primar si va reface verdeata ciopirtita, iar in spatiile subterane se poate face parcare…..
    Si benzile pentru biciclete iarasi le baga pe trotuar, insa de ce ma mir eu, Oprescu ieri seara se scuza cu mult patos in fata soferilor ofensati de faptul ca pe Victoriei pune bolarzi (si bietii soferi nu vor mai avea posibilitaea sa isi parcheze cazanele pe trotuarele de granit), ai spune ca tot Bucurestiul circula pe masini.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>