… a-nceput să-mi placă de Lidl cînd am dat peste mărci proprii bune, decente, folositoare. Ani în șir am curățat casa cu produsele „W5” și m-am bucurat de eficiența produselor cosmetice „Cien”.
Pîn-acu’ ceva vreme, cînd m-am prins că nu mai e la fel. Lichidul de spălat vase nu mai e concentrat. Detergenții de toaletă au rămas doar cu mirosul. Deodorantul ține juma’ de zi. Prosopul de hîrtie nu mai absoarbe cum o făcea. Doar sacii de gunoi, încă, îs buni; dar pentru atîta chiar merită să m-abat în Lidl?
Nu-i păcat?
Europa cu 2 viteze.
Aşa e şi cu berea, Perlenbacher la sticlă maro era deosebită şi produsă în Germania. Cea la sticlă verde (că numai aia se mai găseşte acum) e o porcărie (zică-se că ar fi produsă în Franţa, dar tot porcărie e). Şi Abbaye de Vauclair are acum o tonă de aditivi, de are garanţie vreo 2 ani jumate (cu atâtea chimicale, n-are ce să se strice în ea).
ajunge ambalaju’ să se strice mai iute ca conținutu’