despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

nu cred că mă bucur

Mega Image preia tot ce poate. După La Fourmi, Primăvara şi Rainbow, magazinele G’Market – fostele Gima – au devenit amintire. Nu-i o veste bună. În Bucureşti, practic, am ajuns să nu mai avem supermarketuri – altele în afară de Mega.

E monopol sau nu e? Mega Image poate vinde acum la ce preţ vrea – cine să-l mai controleze la glezne?

Nu-i doar asta. Mega Image poate să vîndă ce vrea. Şi (am mai spus-o) asta aduce o scădere mare a varietăţii de mărci şi de mărfuri – nu e bine deloc.

Nu-mi place unde se îndreaptă retailul. Mic.ro e mort (pînă şi vînzătorii de-acolo trebuie să-şi cumpere suc, apă, mezeluri şi ţigări de la buticul de peste drum) şi e mai simplu pentru ăia mari să facă blaturi decît concurenţă.

13 comments to nu cred că mă bucur

  • Uite, eu ma duceam destul de frecvent la magazinele Angst. S-au comprimat rau iar preturile sunt mari la produsele care nu le apartin. Nici la alea care le apartin nu sunt mici dar macar nu ma plang de calitatea lor …

  • Mie-mi place tare mult Mega pentru varietatea produselor. Sunt mult mai bine stocate decat Mic.ro sau magazinele de cartier. Vand destule produse in afara marcilor proprii (care oricum sunt de calitate) – rar a fost cazul sa nu gasesc ceva. Daca vrei preturi mai mici, mergi in hypermarket-uri. Prin G’market cam sufla vantul de ceva vreme…

  • hm

    Angst, Profi… ce alte supermarketuri au rămas?

    La Mega chestia cu varietatea ţine mult de cartier şi de puterea cumpărtorilor de acolo. Produsele vîndute sub marca lor îmi plac şi mie; nu mă plîng de ele.

    De GMarket se spunea de multă vreme că va fi luat de Mega sau de Carrefour.

  • Un magazin pune pe raft marfa pe care o poate vinde în termenul ei de garanţie. În cazul în care nu există suficienţi cumpărători pentru o marfă, de ce ar ţine raftul ocupat? Şi eu îmi doresc să găsesc anumite produse la MI, însă mi-e teamă că dorinţa mea nu este suficientă pentru a produce profit pentru MI.

    Să nu uităm că în alte vremuri colindai mult mai multe magazine ca să aduni mărfurile care îţi plăceau. Cred că am devenit prea comozi şi mult prea pretenţioşi. În hipermarket cumpărăm repede cam tot ce avem nevoie, dar cu timpul economisit ce facem după aceea?

  • hm

    cu timpul, ce facem?
    păi de ce s-au inventat toate galeriile comerciale ce atîrnă de hipermarketuri?

  • Angst a ajuns pe mâna Carefour. Logica nemiloasă a capitalismului: concurenţa ne încurcă!

  • Mai nou am vazut ca MI au preluat si un CrisTim la piata Domenii. Sincer, eu la MI imi fac cumparaturile si gasesc mereu ceea ce caut. Chiar am descoperit si lucruri bio bune.

  • Care Mega Image? Vrei sa zici Delhaize.

  • hm

    Constantin, nu-i plînge lui Minea de milă. Încă îi merge, din cîte ştiu.

  • Departe de mine gândul! Pur şi simplu constatam. Sper că vor menţine cât de cât calitatea. Atât.

  • Anonymous

    Fourmi avea un segment de produse exotice (condimente, halavale, humus, tahina, seminte de pin,apa de flori de portocal, etc) foarte serios, poate pentru ca patron era un arab. Mega s-a dat cu marca Blue Dragoon pt chinezarii.
    Un produs pe care il are un Mega nu-l gasesti in alte 6 Mega care sunt cat de cat la indemana. Si poate iti place, vrei sa-l mai cumperi, dar ce sa faci, sa te duci pana la Mega in care ai intrat la un moment dat pentru ca era in drum?! Asa am patit eu cu un aluat de tarta proaspat. Singurul magazin in care l-am gasit este cel de pe Mosilor.

    In alta ordine de idei, luni se deschide noul Lidl din Liviu Rebreanu (inainte de fosta betoniera, acu’ ansamblu de locuinte – adica 2 blocuri- si teren viran) Sunt curioasa cum va fi afectat Auchan-ul.

  • Razvan

    Profi, Carrefour Market, Lidl, Penny Market, Billa…pana la urma trebuie sa existe o selectie naturala !

  • just_me

    si eu de abia astept Lidl. am avut ocazia sa intru intr-un astfel de magazin undeva in Moldova si mi-a placut ce am gasit acolo in sensul ca au cosmetice si detergenti nemetesti-de buna calitate. sper sa nu ma dezamageasca Lidl Rebreanu. Oricum tb sa imi staanesc curiozitatea cel putin vreo 3 sapt de la lansare, ca nu cumva doamne fereste sa ma vad mai apoi la TV ca ma bateam pentru un kg de faina gratis :)))

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>